Postavení na trhu
Značka zaujímá pozici v prémiovém segmentu oční optiky a nabízí ztělesnění image vynikající kvality. Překvapuje a inspiruje nekonvenčními styly. MINI eyewear zároveň nabízí vynikající pohodlí při nošení a brýle dokonale padnou.
Tradiční německá firma Eschenbach Optik vyrábí od roku 1913 brýle s promyšleným designem. Brýle Eschenbach jsou nejen nadčasově atraktivní, ale jsou vysoce moderní, perfektně padnoucí, oceněné a technicky na nejvyšší úrovni. Ať už pro nonkonformisty nebo milovníky designu: dvě tradiční značky vytvářejí rozmanitý městský design.
Historie
Velká Británie 1959: Zrození legendy. Roztavený kotel kulturní rozmanitosti, skvělých nápadů a kreativní práce. První MINI způsobilo revoluci v pojetí toho, čím by auto mohlo být: Odvážné malé auto, které šetří palivo, ale ne pro požitek z jízdy. Porušovatel pravidel, který našel chytré odpovědi na nové ekologické výzvy pomocí nekonvenční technologie a inteligentního využití prostoru. I když se značka neustále dále vyvíjela až do současnosti, jedna věc zůstává u MINI nezměněna: Je to tvůrce ducha doby, designová ikona. Více než jen auto.
Od znovuuvedení na trh v roce 2001 jako součást skupiny BMW se značka nadále soustředila na to podstatné – základní kámen její identity. Zde se jí opět podařilo prolomit automobilové konvence tím, že představila MINI v sektoru funkčních malých vozidel jako první značku s prémiovou kvalitou, emocionálním designem a skutečným požitkem z jízdy. Značka tak zůstává věrná svým kořenům, ale svou novou interpretací znovu zachycuje ducha doby.